انتقادی که کارشناسان از
مالیات بلاگر ها گرفته اند، این بود که تعداد دنبال کننده معیار درآمدزایی افراد نیست و هستند پیجهایی که فیک بوده و درآمدی را کسب نمیکنند. کارشناسان معتقدند باید مالیات افراد را طبق درآمدزایی بسنجند نه طبق فالورهایی که در پیج هستند.
کارشناسان انتقاد دیگری مبنی بر نحوه شناسایی مقدار درآمد این افراد دارند، که از چه راهی این میزان درآمد قرار است مشخص شود. طبق صحبتهایی که آقای زنگنه عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس انجام دادند، مالیات اینفلوئنسر بیشتر برای بازیگران و سلبریتیها و خوانندگان فعال در شبکههای اجتماعی است و سنجش مناسبی برای میزان درآمدزایی این افراد در شبکههایی چون اینستاگرام میباشد. تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام میشود، قراردادی ما بین افراد بسته نمیشود و فقط طبق توافقهایی که بین طرفین صورت گرفته تبلیغ انجام میگیرد.
custome
درباره این سایت